torsdag 28 mars 2013

Superfynd!

Idag har jag fyndat från Nelly via Members som gav mig en rabattkod på 250:- vid köp för 500:-
Det blev en skjorta till sambon;
119:- ord pris 399:-

En blus till mig som gärna har något över när jag har linnen;
105:- ord pris 349:-

En mössa till tjejen så hon matchar mini;
75:- ord pris 189:-

En tuff tröja från the brand som jag spanat på tidigare, jag älskar leopard så jag kunde inte låta bli;
199:- ord pris 399:-

Sist men inte minst så beställde jag en badkula för 5:- för att komma upp i 500:-
För allt detta betalade jag 295:- inkl frakt, ord pris ca 1300:-
Om ni också vill bli medlem hos members och få tillgång till bra erbjudanden så lämna din e-mail nedan så skickar jag en inbjudan!
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com