lördag 16 februari 2013

Vardagslyx delux

Det här är vad jag kallar vardagslyx på hög nivå! 
Eller helglyx idag då...;-)
En riktig brakfrukost!
Tänk vilken lyx att betala 29:- och sätta sig och äta hur mycket man vill!
Pannkaka, korv, kycklingklubbor, äggröra, ägg, fil, müsli, olika smörgåsar, olika pålägg, grönsaker, juice och kaffe. Här snackar vi perfekt bruch!

Tjejen var supernöjd över denna måltid.
Detta var verkligen toppen och det kommer vi absolut att göra om!
Har ni provat Ikeas frukostbuffe?
Tack för att just du tittade in ♥♥

1 kommentar:

  1. Oj så billigt (och gott ser det ut att vara) och trots att det är 15 mil till närmsta ikea blev jag sjukt sugen på att testa :)

    SvaraRadera

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com