tisdag 5 februari 2013

Nyheter från Rockefella

Nu har Rockefellas vår och sommarkollektion anlänt till Oii!
Just Rockfella är det märke som tjejen har mest av i sin garderob, vi fullkomligt älskar deras kläder så detta har jag sett fram emot!
Igår när vi satt och slötittade på tvn pratade vi om vad som behövs i tjejens garderob inför sommaren och vi kom fram till en kofta är ett måste samt några linnen. Denna står just nu högt i kurs;


Men eftersom det är så kul med barnkläder så finns det fler favoriter här;


Bilderna är lånade från Oii!
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com