söndag 17 februari 2013

Dagens tjej

Det var väldigt längesedan jag bjöd på en bild på tjejen!
Här ska vi gå ut och tjejen har klätt på sig skorna själv, de byttes ut till vinterkängorna innan vi gav oss iväg.
Här ser ni också delar av vår förvaringsbrist, vi har till och med sommarskorna framme i hyllan och våra rejäla vinterskor ligger någonstans ute i förrådet. Det är så jag får lust att bara kasta säckarna som står där eftersom jag knappt verkar sakna innehållet i dem...
Dagens tjej i leopardkofta och mjukbyxor från Lindex
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com