onsdag 6 februari 2013

Besöket hos BM

Jag har ju inte uppdaterat er på mitt senaste besök hos Bm!
För första gången fick hon till hjärtljuden trots att bebisen passade på att sparka lite på mikrofonen.
Jag har fortfarande ganska låga järnvärden och ska fortsätta äta tabletterna, hon stack mig för övrigt rätt illa i armen då jag fortfarande är helt blå trots att det gått flera dagar!
Magen har växt till sig lite och går mot mitt strecket på kurvan, med det kom kommentaren att hon absolut inte kan tro att jag väntar en liten bebis. Nu är det för mycket tjat om det i mitt tycke så jag kände mig ganska nere ett par dagar efteråt. Förra gången fick jag så mycket skuld känslor då det kändes som jag gjort något fel då tjejen vägde strax över 4 kg, jag fick nämligen inte en enda positiv kommentar om hennes vikt utan det var bara prat om den stoooora bebisen! Det kom tillbaka lite nu.
Men jag ska försöka intala mig själv att magkurvan säger att jag inte övergöder bebisen samt att min egna vikt inte säger emot.
Här kommer kurvan;


Den blå är graviditet nr 1
Den röda är graviditet nr 2.

Tack för att just du tittade in ♥♥

3 kommentarer:

  1. Kul att se båda kurvorna och kunna jämföra likheter och olikheter :)

    SvaraRadera
  2. Åh, höra hjärtljuden hos bm är verkligen såå mysigt! :-) Jag längtar till jag får göra det nästa gång, hihi.

    SvaraRadera
  3. Vad spännande, snart dags!
    Min är inte beräknad fören början av maj...
    Längtar!!

    SvaraRadera

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com