söndag 23 december 2012

Dan före dan

Äntligen är alla klappar inslagna och nu ska vi bara vänta på att umgås med familjen!
Vi var klara med våra julklappsinköp redan i början av december egentligen. Men så slinker det ner ett och annat på vägen. Jag gillar den känslan av att kunna ta det lungt och slippa stressa fram presenter.
Det finns andra fördelar med det också- priset.
När man gör som vi och köper presenter lite då och då när vi springer på något bra så slipper det bli dyra spontanköp i sista minuten.
I år ger vi bort klappar till ett värde av 7807:-
Japp ni ser rätt. Jag höll på att tappa hakan när jag såg slutsumman!
Jag andades såklart snabbt ut när jag konstaterade att vi spenderat 1500:- av dessa. 

Emils mysse och bysse, lego friends, zuzu pets bana och sköld, ramp till fingerskateboard samt två set med fingerskateboards.

Förskolefoton till mor och farföräldrar.

Scarf, nagellack, armband, ögonbrynspenna , bodybutter och ansiktskräm.

Tre dvd filmer med Jönssonligan, Arn boxen, FBI box, CSI NY film, tre pocketböcker och en cd skiva.

 
Mineralsmink, liten rakapparat, ryggborste, bodybutter, hårspray, två sporks, två kåsor samt schampo och tvål för sjö och hav.

T-shirt och skjortset.

Molo linne, Fåret Shaun dvd, skip hop ryggsäck, pippidocka och grodspel.

Karaff, pastamått och salladsbestick.

Nu handlar det såklart inte om summan presenterna är värda, utan snarare om att man kan komma undan ganska billigt om man bara är ute i god tid.
Hur vi gått tillväga?
Vi har handlat genom deals, reor, wrapp och vunnit i tävlingar.
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com