fredag 5 oktober 2012

Barnvagsletande

Nu är vi inne i barnvagnsdjungeln igen. Det är helt galet måste jag säga. Precis som förra gången. Vi vet knappt vad vi vill ha eller hur behovet ser ut.
Men en punkt står vi stenhårt på, det MÅSTE vara svängbara hjul!
Vår första vagn var en brio happy med fyra fasta hjul. Efter ett år var vi så trött på den att vi bestämde oss för att sälja och köpa ny! Vi hade supertur och förlorade bara 1050:- på vagnen när vi sålde den efter ca 1 1/2 år. Det tyckte jag var en bra deal! Efter det köpte vi en Emmaljunga scooter s och älskar den! Det är världens bästa sulky helt enkelt.
Mellan det har vi haft en kronan sulky som jag inte alls gillade samt en paraplysulky som är helt okej vid resor (den har vi kvar).
Nu funderar vi på tre varianter;

Emmaljunga Nitro City

Emmaljunga Nitro City

Fån 5500:- plus liggdel från ca 2000:- plus ståbräda från 600:-
Från Ca 8000:- totalt

Emmaljunga Ozone City

Emmaljunga Ozone City

Fån 5500:- plus liggdel från ca 2000:- plus ståbräda från 600:-
Från Ca 8000:- totalt

Detta får jag fram när jag tittar på nätet men min uppfattaning i butik var att en av vagnarna var ganska mycket dyrare än den andra...

Bugaboo Donkey Duo

Bugaboo Donkey Duo

Ca 14 800:-


Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com