onsdag 26 september 2012

Gratis babybox hämtad

Idag var jag till kronans droghandel för att hämta ut mitt babypaket! Jag måste säga att detta var (förutom babybagen på b.b) den bästa boxen jag fått. Nu är det ju två år sedan jag fick tjejen så det kanske har hänt saker i de andra boxarna med, de har jag inte hämtat så jag kan ha fel.


Babyboxen från Kronans droghandel.

Boxen var innehållsrik med följande;
Ett läppcerat i full storlek
En handkräm i full storlek
Ett paket våtsavetter i full storlek
En liten leksak
Två små krämer
En liten olja
En luftventil för gasiga magar
En mama tidning
Rabattkuponger (som vi dock inte kommer nyttja)



Den där luftventilshistorien fick oss att skratta, men kanske är den bra?
 Någon som provat?
Läs mer om hur du får boxen under min flik "gratis för gravida"


 Tack för att just du tittade in ♥♥

2 kommentarer:

  1. Är gravid i v, 32 har försökt hämta ut en sån här box flera gånger men de är alltid tillfälligt slut. ;(
    känns ännu mer ledsamt nu när jag ser att det faktiskt är ett bra innehåll.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com