lördag 15 oktober 2011

Mässfynd UnderBARA barn

Detta fick vi med oss hem! Umamin fick vi från Allt för föräldrar.
Handskallran från fisher-price och resten från Loppi/dagispåsen.
Tack så mycket!

Solskydden till bilen fick vi från fisher-price.
Muggar låg i dagispåsen.
Smoothis kostade 20:-/2st+ en köttgryta.
Napp, amningsinlägg och snuttefilt (?) fick vi av Jollyroom.
Vi tackar =)

Fyndade plagg hos Rockefella för 100:-/st
Som jag har längtat efter att få ha mer Rockefella i tjejens garderob!

Hos Lundmyr var priserna oslagbara! Detta kalas kostade mig 200 riksdaler! Jag bara älskar baddräkten och var tvungen att köpa en i stl 2-4 år då vi har haft en på tjejen nu i sommar och den lär vara urväxt till nästa säsong.

Snoffs fyndade jag för 110:-

Hipsters 10:-/2-pack
Jag köpte två nappflaskor från MAM, den andra var rosa, för 100:-
Sen köpte jag en väldigt fin klädställning som jag visar sen samt ett barnvagnshänge!

Jag är verkligen hur nöjd som helst med mässan och nu fattar jag varför folk säger att de ska dit och shoppa ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com