onsdag 5 oktober 2011

Jobbångest

Jag har för första gången jobbångest inför mitt jobb. Känns inte alls bra. Om ett x antal dagar ska jag börja jobba efter ett år som föräldraledig. Känns så skumt. Det jag tycker är jobbigt är;
  • Jag känner ingen där nu (mina gamla jobbarkompisar har slutat, börjat på annan avdelning eller är föräldralediga).
  • Det har skett stora förändringar när jag varit hemma så jag är rädd för att jag inte kommer kunna allt på en gång.
  • Jag är rädd för att jag glömt för mycket och att min kropp inte är tillräckligt stark ännu för att klara det fysiska.
Fast jag hoppas såklart att dettaär övergående och att allt kommer vara bra efter en vecka eller två!
Hur kände ni när ni började jobba igen efter föräldraledigheten?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com